суббота, 24 июня 2017 г.

Рефлексія. Модуль 3-4

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, як дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням навчатися згідно вимог навчальних програм та розвинути навички 21 століття? Модуль допоміг зрозуміти, як визначати навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та спрямовані на формування навичок мислення вищих рівнів навичок 21 століття, як використовувати навчальні дослідження у проектах. Під час роботи у цьому модулі я навчилася формулювати дослідницькі завдання для учнівських проектів, планувати ролі учнів у проектах та забезпечувати зв'язок проектів з реальним життям.
 Сьогодні у модулі 4 я уточнила Основні запитання проекту та обдумала етапи, прийоми оцінювання учнів у проекті, спланувала формуюче оцінювання.  Матеріал, викладений у цьому модулі допоміг мені розробляти свій проект, формулювати ключові, тематичні, змістові запитання для роботи над проектом. Цей модуль спонукав мене створити таблицю ЗХД, асоціативний кущ до теми проекту та презентацію ідей проекту.
Я вважаю корисним отриманий досвід.

Комментариев нет:

Отправить комментарий