суббота, 24 июня 2017 г.

Рефлексія 7-8

Під час роботи у цьому модулі я зрозуміла, як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання. Сьогодні я справді перетворилася на учня і створювала презентацію з позиції учня.  Саме це допомогло мені обгрунтовано ставити завдання та вимоги перед учнями, вибирати компютерний програмний засіб для створення самостійного продукту. Я так поринула в роботу, що зрозуміла: пасивне навчання тепер не про нас.
Сьогодні я проаналізувала, що знаю сама про засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття та навичок для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту з начальної теми. Зрозуміла, що створення системи оцінювання допоможе мені покращити начальний процес, отже: треба виважено підійти до стратегії оцінювання.
І головне: коли учні залучені до процесу оцінювання у  системі оцінювання, яка будується навколо навчальних потреб учнів,  вони розвивають навички самоконтролю над своїм навчанням і почувають себе успішними та здібними. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий