Під час роботи у цьому модулі я зрозуміла, як допомогти учням
пристосуватися до навчання за методом проектів та
особистісно-орієнтованого навчання. Сьогодні я справді перетворилася на
учня і створювала презентацію з позиції учня. Саме це допомогло мені
обгрунтовано ставити завдання та вимоги перед учнями, вибирати
компютерний програмний засіб для створення самостійного продукту. Я так
поринула в роботу, що зрозуміла: пасивне навчання тепер не про нас.
Сьогодні я проаналізувала, що знаю сама про засоби оцінювання для
діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття та навичок для
оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту з начальної теми.
Зрозуміла, що створення системи оцінювання допоможе мені
покращити начальний процес, отже: треба виважено підійти до стратегії
оцінювання.
І головне: коли учні залучені до процесу оцінювання у системі
оцінювання, яка будується навколо навчальних потреб учнів, вони
розвивають навички самоконтролю над своїм навчанням і почувають себе
успішними та здібними.
Комментариев нет:
Отправить комментарий